fredag 17 september 2010

Idag kom Karin och hälsade på och hon hade med sig Tomoko och Daisuke från Japan som är hennes härliga valpköpare sedan tidigare.Blev så förvånad när de hade med sig presenter till mig,så snällt. Jättefina saker från Japan. Jag fixade till lite fika, mackor och kanelbullar som tur var hembakat och kaffe och te. Tomoko tyckte mitt te var fantastiskt gott och som tur var hade jag ett nytt paket hemma som jag kunde ge till dem. Anledningen att de ville komma är att min Brett är morfar till deras Carl. Hoppas nu att de får en fin resa hem så får vi se om de kommer tillbaks nästa år. Du är otrolig Karin som ställer upp så i 10 dagar för dem och kör runt så de får se mycket här omkring. 

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack :)Dom gillar dej skarpt sen det förra besöket så det var mycket uppskattat :) Kramen

    SvaraRadera