tisdag 15 november 2011

Torpedos fantastiska underbara helg.

På fredagen tog vi husbilen ner till Åstorp för att ställa ut på lördagen sedan var vi bjudna hem till Carina och Ludde för att stanna kvar på Torpet äta gott i vänners lag och träna våra hundar på söndagen. Men först var lille Scoobi ut på banan han blev placerad 2 med HP i valpklass 2. Äg. Lena och Gert- Ove det var en stor klass så vi var allt nöjda men såklart ville vi vinna.

Här ställs hans halvbror Elton ut i ökl. det blev en fjärdeplac. där med Exellent. Så fina.

Så kom Eltons helbror Bonus i Champkl. där han vann med Exellent fick CK och blev bästa hane och sedemera BIR.

Carina var så snäll och visade min Melody i en stor ungkl. där hon fick Exellent VANN klassen och fick CK  och innan dess visade jag lilla Scarlet i junkl. där fick hon Exellent blev plac. som 2 med CK. Fick ingen bra bild på henne får vi fixa senare.

Sedan visade jag Snäckan i Champkl. där fick hon Exellent blev plac. 2 med CK och blev 4 i Bästa tik fick inget bra kort på henne heller. Så nöjd och glad jag var över alla mina hundar med topplaceringar, här har vi ställt upp med en uppfödargrupp där Carina med Bonus jag och Melody, Lena o Elton och Susanne (tack snälla för att du hjälpte oss) med Scarlet och vi fick ett HP på våran grupp.

Så var det dax för Best In Show och så kom Bonus inseglande lika vacker och välvisad som vanligt av Carina och de blev BIS 3. Underbara Bonus du är så underbar och härlig och även dina syskon det är en underbar kull.

Nu är vi framme på Torpet där vi nu ska fira en underbar dag äta gott och dricka gott med underbara vänner så här välkomnande var det. Vilken dag.

Sist och minst lilla Bonusdottern som bara är såååå ljuvlig och snäll vilken liten pärla. Helt bedårande mycket spännande att få följa hennes resa i livet.

Skål till er alla ni förstår att vi hade det jättekul. Tack för att du Carina och Ludde bjöd oss hem till er. Kramar från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar