torsdag 7 juni 2012

Snäckan är parad

I tisdags åkte jag och Snäckan till Dublin och matte Anette som bor i närheten av Norrtälje för att de skulle ha en dejt. I  stamtavlan heter Dublin  Se(u)ch No uch Castlerocks Simply Magic en jättefin och härlig hane som jag har följt sen han var valp och som jag har varit förtjust i hela tiden. Kolla på min sida på planerade kullar där finns mer info om honom.

Här har vi nästan hela välkomstkomiten, härliga hundar.

Lite skoj och bus måste de ju ha, ja faktiskt så gillade de varann, det märktes..

Ok sa Snäckan nu är jag beredd..........

Matte Anette och Dublin tar adjö av Snäckan som ser lite ledsen ut, hon ville allt stanna en stund till men det var låååååång väg hem så det var bara att starta bilen och köra hemmåt. Tack för att vi fick komma till er och nu så  får vi hålla tummarna att det blir små fina busfrön runt den 7 aug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar