söndag 4 november 2012

Utställning Växjö SKK INT. 2/11 2012

På torstagen packade vi husbilen och åkte till utställningen i Växjö har ju haft lite tur när jag har varit där de senaste åren, så det var allt lite pirrigt. Vi hade med oss Melody som visades i Ökl. och Tequila som debuterade i Champ.klass. Det var ca 80 anmälda så det var ju en del. Dömde gjorde Branislav Rajic från Slovenien det var en duktig och mycket trevlig domare tycker jag. I Ökl som var ganska stor fick Melody Exellent och sen i konkurransen så blev hon placerad som nr. ett. I Champ.kl. som också var ganska så stor fick Tequila Exellent och blev placerad som fyra båda såklart med CK. I bästa tik och förresten tack till Marie Tell som visade min Tequila, så blev det ingen placering  men jag var allt nöjd med mina töser som skötte sig så bra. På bilden Torpedos Hallo Lovely

Se u(u)ch Se vch Torpedos Hooked on the Danger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar