måndag 8 november 2010

Två nya champions



Åkte  till Väjö på internationell utställning i helgen domare var Bertil Lundgren. Carina var där med fine Bonus han vann jaktklassen med ck och blev sen placerad som 3 bästa hane fick CERT och blev därmed SEU(U)CH jiipppiieee vad jag blev glad. Dagen innan hade jag fördärvart min rygg så Carina och Annica var så gulliga och hjälpte mig att visa Snäckan och Tequila. Snäckan ställdes i jaktklass och där vann hon fick ck och Tequila visades i ökl. hon vann den och fick ck. I btkl blev Snäckan etta fick sitt sista CERT och CACIB och kan nu titelera sig SEU(U)CH NUCH NV.08 SEVCH och Tequila blev 2 bt med R-CACIB. Här står domaren med de nybakade championerna. Jättehärligt. Tack tjejer för att ni ställde upp hundra för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar